Skip to content

کیوکامیلون کے 10+ صحت بخش فوائد اور کیلوریز

  • by
Cucamelons For Weight Loss


کیوکامیلون جو کہ سائنسی طور پر Melothria scabra کے نام سے جانا جاتا ہے، اس کے دیگر عام ناموں میں میکسیکن سور ککمبر، میکسیکن مینیاچر واٹرمیلن، اور ماؤس میلن شامل ہیں، یہ حیرت انگیز مینی پھل ہیں۔ کیوکامیلون کی جلد بہت پتلی، کرسپی اور کھانے کے قابل ہوتی ہے۔ اس کا ذائقہ کھیرے اور لیموں کے ملاپ جیسا تھوڑا خٹا ہوتا ہے۔ کیوکامیلون کو کچا کھایا جا سکتا ہے۔

Cucamelon

Summary


کیوکامیلونز وٹامنز اور پانی کی بھرپور مقدار کے ساتھ لدے ہوتے ہیں جو کہ صحت مند جلد کے لئے مفید ہیں اور ڈی ہائیڈریشن کا علاج کرتے ہیں۔ وہ مدافعتی نظام کو تقویت بخشتے ہیں، فری ریڈیکلز سے لڑتے ہیں، اور کینسر، فالج، اور انفیکشنز کو روکتے ہیں۔ وہ ایکنی کا علاج کرتے ہیں اور اینٹی ایجنگ خصوصیات رکھتے ہیں


کیوکامیلون کی غذائیت

ایک سو گرام کیوکامیلون میں صرف 15 کیلوریز ہوتی ہیں۔ دیگر غذائی اجزاء میں شامل ہیں؛

  • چکنائی: 1 گرام
  • شکر: 1.8 گرام
  • پروٹین: 1.3 ملی گرام
  • سوڈیم: 2 ملی گرام
  • پوٹاشیم: 145 ملی گرام
  • وٹامن اے: 1050 آئی یو
  • وٹامن سی: 4 ملی گرام
  • کیلشیم: 17 ملی گرام
  • آئرن: 1.5 ملی گرام

1. دل کی بیماریوں کے لئے کیوکامیلون

کیوکامیلونز میں وہ اہم غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں جو صحتمند دل کی سرگرمی کو منظم کرتے ہیں۔ یہ غذائی اجزاء اور وٹامنز بلند فشار خون کے خطرے کو کم کرتے ہیں جس سے ایک صحتمند دل برقرار رہتا ہے۔ کیوکامیلونز میں پوٹاشیم شریانوں کو پتلا کرنے اور دل کی دھڑکن کو معمول پر رکھنے میں مدد دیتا ہے۔ وٹامن اے دل کی دیگر بیماریوں جیسے کہ فالج، دل کی ناکامی وغیرہ کے خطرے کو بھی کم کرتا ہے۔

2. مردانہ زرخیزی کے لئے

کیوکامیلون مردانہ زرخیزی میں اضافہ کرتا ہے۔ یہ وٹامنز اور معدنیات سے بھرپور ہوتا ہے جو جنسی خواہش کو بڑھاتا ہے۔ یہ سپرم کی تعداد میں اضافہ کرتا ہے اور سپرم کی حرکت کو بڑھاتا ہے۔ وٹامن ای منی کی کوالٹی میں بہتری لاتا ہے اور سپرم کی حرکت کو بڑھاتا ہے۔ یہ پانی جیسی منی کو گاڑھا کرنے میں مدد دیتا ہے اور اس کی مجموعی ساخت میں بہتری لاتا ہے۔

3. خواتین کی زرخیزی کے لئے کیوکامیلونز

جو خواتین حمل کی کوشش کر رہی ہیں کیوکامیلونز ان کے لئے مفید ہیں۔ وٹامنز اور غذائی اجزاء کی ایک ساتھی موجودگی زرخیزی کو بڑھاتی ہے۔ کیوکامیلونز میں موجود وٹامنز انڈے کی کوالٹی کو بہتر بناتے ہیں اور صحتمند انڈے کی پیداوار کو محرک کرتے ہیں۔ کیوکامیلون خواتین کی زرخیزی کی حمایت کرتا ہے۔

Cucamelons For Weight Loss

4. مدافعتی نظام کے لئے کیوکامیلونز

کیوکامیلونز بہتر مدافعتی نظام کی حمایت کرتے ہیں۔ وہ وٹامن سی سے بھرپور اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں جو جسم سے فری ریڈیکلز کو ختم کرتے ہیں۔ فری ریڈیکلز کو ختم کرکے وہ دفاعی نظام کو مضبوط بناتے ہیں۔ کیوکامیلونز جسم کو مختلف انفیکشنز سے بچاتے ہیں اور مضبوط مدافعتی نظام بناتے ہیں۔

5. کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنا

کیوکامیلونز میں پوٹاشیم اور وٹامن سی کی زیادہ مقدار ہوتی ہے جو ہمارے جسم میں کولیسٹرول کی سطح کو کم کرتی ہے اور دل کی سرگرمی کی حمایت کرتی ہے۔ کیروٹینوئیڈز جسم میں LDL بُرے کولیسٹرول کو کم کرتے ہیں۔ بُرے کولیسٹرول کا کم ہونا کورونری دل کی بیماریوں کے خطرے کو کم کرتا ہے۔

6. ذیابیطس کے مریضوں کے لئے کیوکامیلونز

ذیابیطس کے مریض بغیر کسی خطرے کے کیوکامیلونز کھا سکتے ہیں۔ وہ خون میں شکر کی سطح کو کم کرنے میں مؤثر طریقے سے مددگار ہوتے ہیں۔ ان میں شکر کی مقدار کم ہوتی ہے اور چکنائی کم ہوتی ہے لیکن فائبر زیادہ ہوتے ہیں۔ ماؤس میلن کی غذائی فائبر شکر کے مالیکیولز کے میٹابولزم کو تیز کرتی ہے۔ ان کا گلائسیمک انڈیکس کم ہوتا ہے اور کیلوریز کم ہوتی ہیں جو ذیابیطس کے مریضوں کے لئے اچھا انتخاب ہے۔

7. حمل کے دوران

حمل کے دوران کیوکامیلونز بالکل محفوظ ہیں کیونکہ وہ وٹامنز، معدنیات اور فائبر سے بھرپور ہوتے ہیں اور کیلوریز میں کم ہوتے ہیں۔ ماؤس میلن حمل کے دوران بچے کی صحتمند نشوونما اور بڑھوتری کے لئے ضروری غذائی اجزاء فراہم کرتے ہیں۔ وہ فولک ایسڈ بھی مہیا کرتے ہیں جو حاملہ خواتین کے لئے خون کی کمی کو روکنے کے لئے ضروری ہے۔ وہ حمل کے دوران پانی کی کمی کے خطرے کو کم کرتے ہیں کیونکہ ان کی پانی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔

8. وزن کم کرنے کے لئے

وہ لوگ جو غذا پر ہیں ان کے لئے یہ اچھا انتخاب ہے۔ ماؤس میلن غذائی اجزاء، معدنیات اور وٹامنز سے بھرپور ہوتے ہیں جو وزن کم کرنے کے سفر کے دوران جسم کو کافی غذائیت فراہم کرتے ہیں۔ وہ پانی کی زیادہ مقدار کی وجہ سے پیاس کو روکتے ہیں۔ وہ آپ کو زیادہ وقت تک بھرا ہوا محسوس کراتے ہیں۔

Cucamelons For Male Fertility
Cucamelons For Male Fertility

9. کیٹو ڈایٹ کے لئے

ماؤس میلن کا گلائسیمک انڈیکس بہت کم ہوتا ہے اور کاربوہائیڈریٹ کی مقدار کم ہوتی ہے۔ وہ کم کاربوہائیڈریٹ کیٹوجینک ڈایٹ میں بغیر کسی خطرے کے شامل کیے جا سکتے ہیں۔

10. گردے اور جگر کے لئے کیوکامیلونز

ماؤس میلن پانی کے انٹیک کا ایک اچھا ذریعہ ہیں۔ وہ ان گردے کے مریضوں کے لئے فائدہ مند ثابت ہوئے ہیں جن کے پانی کے انٹیک پر پابندی ہوتی ہے۔ پوٹاشیم گردے کے فعل کے لئے ضروری ہے۔ گردے جسم میں پوٹاشیم کی مقدار کو منظم کرتے ہیں۔ ماؤس میلن اعضاء کی حفاظت فراہم کرتے ہیں۔ وہ گردوں اور جگر کو اچھی صحت میں رکھنے کے لئے کافی غذائیت فراہم کرتے ہیں۔

کیوکامیلون کے مضر اثرات

کیوکامیلونز کھانے سے کچھ الرجک ردعمل ہو سکتے ہیں اگر آپ کو گلے میں خراش ہو تو آپ انہیں نہیں کھا سکتے کیونکہ وہ اسے بدتر بنا دیتے ہیں۔

زیادہ مقدار میں کھانے سے پیٹ پھولنا، الٹی اور متلی ہو سکتی ہے۔

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments