Skip to content

18+ کیوی پھل کے صحت بخش فوائد اور غذائیت

  • by
Health Benefits Of Kiwi Fruit (Chinese Gooseberry) With Nutrition


کیوی پھل، جسے چائنیز گوزبیری بھی کہا جاتا ہے، ایک بیضوی شکل کا پھل ہے جس کی بھوری فزی سکن ہوتی ہے اور اندر ہرے اور پیلے گودے میں سیاہ کھانے یوگی بیج ہوتے ہیں۔ کیوی کے بیج اومیگا-3 فیٹی ایسڈز کا ایک بڑا ذریعہ ہیں۔ کیوی پھل کھانے کے لیے، بیرونی جلد کو چھیل کر اندر کا گودا کھائیں۔

Kiwi

Summary


کیوی میں وٹامنز اور غذائی ریشے ہوتے ہیں جو مدافعتی نظام کو بہتر بناتے ہیں اور دل اور ہاضمہ کی صحت کے لیے اچھے ہیں۔ یہ زرخیزی کو فروغ دیتا ہے اور نیند کو بہتر بناتا ہے۔ یہ صحت مند جلد، بال، اور دماغ کی حمایت کرتا ہے اور ذیابیطس و حمل کے لیے اچھا ہے۔


غذائیت

کیوی پھل میں کیلوریز کم ہوتی ہیں، ہر 100 گرام پر تقریباً 60 کیلوریز ہوتی ہیں۔ دیگر شامل ہیں:

  • کاربوہائیڈریٹس: 17 گرام
  • چربی: 0.4 گرام
  • پروٹین: 1.4 گرام
  • وٹامن A: روزانہ کی ضرورت کا 1.8%
  • وٹامن C: روزانہ کی ضرورت کا 154%
  • کاپر: روزانہ کی ضرورت کا 16%
  • آئرن: روزانہ کی ضرورت کا 6.5%
  • سوڈیم: 3.5 ملی گرام
  • پوٹاشیم: 310 ملی گرام

1. مدافعتی نظام کے لیے

کیوی پھل (چائنیز گوزبیری) مدافعتی نظام کو بہتر بناتا ہے۔ اس کے اینٹی آکسیڈنٹس آزاد ریڈیکلز سے لڑتے ہیں اور خلیوں کو نقصان سے بچاتے ہیں۔ وٹامن C مدافعتی نظام کو بڑھاتا ہے اور وائرل انفیکشنز کے خلاف دفاع کرتا ہے۔ وٹامن C نیوٹروفلز کی پیدائش کے ساتھ جڑا ہوا ہے جو مدافعتی صحت کو فروغ دینے کے لیے داخل ہونے والوں کو نگل جاتے ہیں۔

2. ہاضمہ میں بہتری

کیوی پھل (چائنیز گوزبیری) ہاضمہ کے لیے اچھا ہے۔ کیوی پھل ہاضمہ کے عمل کو تیز کرتا ہے کیونکہ اس میں ایکٹینیدین انزائم ہوتا ہے جو پروٹین کو توڑنے میں مدد دیتا ہے۔ ایکٹینیدین کیوی پھل کا ایک اہم انزائم ہے جو ہاضمہ کے فنکشنز کو بہتر بناتا ہے۔ کیوی پھل کو اس کے ایکٹینیدین مواد کی وجہ سے میٹ ٹینڈرائزر کے طور پر بھی استعمال کیا جاتا ہے۔

3. دل کی صحت کے لیے اچھا

کیوی پھل (چائنیز گوزبیری) دل کی صحت کے لیے اچھا ہے کیونکہ اس میں فائبرز ہوتے ہیں جو LDL بری کولیسٹرول کو کم کرتے ہیں۔ کیوی پھل میں پوٹاشیم ہوتا ہے جو دل کی دھڑکن کو نارمل رکھتا ہے۔ یہ شریانوں کے لیے بھی اچھا ہے۔ کیوی پھل دل کے مریضوں کے لیے اچھا ہے کیونکہ یہ نمایاں طور پر کارڈیوویسکولر بیماریوں کو روکتا ہے۔ کیوی پھل خون کو پتلا کرتا ہے اور اسپرین کی جگہ لے سکتا ہے۔

4. نیند میں بہتری

کیوی پھل (چائنیز گوزبیری) نیند کے لیے اچھا ہے۔ کیوی نیند کو فروغ دینے والا پھل ہے۔ کیوی نیند کی کوالٹی کو بہتر بناتا ہے اور آپ کو جلدی سونے میں مدد دیتا ہے کیونکہ اس میں وٹامن A اور وٹامن E ہوتے ہیں۔ سونے کے وقت کیوی کھانے سے نیند میں بہتری آتی ہے اور آپ فوراً سو جاتے ہیں۔ کیوی پھل میں قدرتی طور پر سیروٹونین ہوتا ہے، جو ایک نیوروٹرانسمیٹر ہے، جو نیند کے علاج میں مددگار ہے۔ سیروٹونین کو نیند کو فروغ دینے والا ہارمون بھی کہا جاتا ہے۔ سیروٹونین بدلے میں میلاتونین کو بڑھاتا ہے یا سیروٹونین ایک میلاتونین پریکرسر ہے جو نیند کو بڑھاتا ہے۔

5. جلد کی دیکھ بھال کے لیے

کیوی پھل (چائنیز گوزبیری) جلد کے لیے صحتمند ہے اور جلد کی چمک کو فروغ دیتا ہے۔ کیوی پھل جلد کی سفیدی کے لیے مفید ہے کیونکہ یہ وٹامن C اور وٹامن E کا طاقتور ذریعہ ہے۔ کیوی مردہ جلد کے خلیات اور داغ دھبوں کو دور کرکے جلد کو روشن اور چمکدار بناتا ہے۔ کیوی ایک اینٹی آکسیڈنٹ ذریعہ ہے جو جلد کے لیے مددگار ہو سکتا ہے اور کالے دھبوں کو دور کرتا ہے۔ کیوی پھل جلد کو بلیچ کرنے والا ایجنٹ کے طور پر کام کرتا ہے جو جلد کو سفید اور بے عیب بناتا ہے۔ کیوی ایک اینٹی ایکنی پھل ہے جو ایکنی کی تشکیل کو روکتا ہے۔ کیوی پھل کا عرق کئی جلد کی دیکھ بھال کی مصنوعات میں وسیع پیمانے پر استعمال ہوتا ہے۔

Health Benefits Of Kiwi Fruit (Chinese Gooseberry) With Nutrition


6. خواتین کی زرخیزی کے لیے

کیوی پھل (چائنیز گوزبیری) کا گلائسیمک انڈیکس کم ہوتا ہے اور اس میں چربی بھی کم ہوتی ہے جو حمل کے امکانات میں مدد دیتا ہے۔ کیوی پھل ان خواتین کے لیے اچھا ہے جو حاملہ ہونے کی کوشش کر رہی ہیں۔ اس میں فولک ایسڈ ہوتا ہے جو حمل کے لیے بہت ضروری ہے۔

7. مردانہ زرخیزی کے لیے

کیوی پھل (چائنیز گوزبیری) مردانہ زرخیزی کو بڑھاتا ہے کیونکہ اس میں زنک کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جو مردانہ زرخیزی کے لیے مفید ہے۔ زنک ٹیسٹوسٹیرون کی پیدائش کو بڑھاتا ہے جو سپرم کی تعداد اور حرکت کو بڑھاتا ہے اور بانجھ پن کے امکانات کو کم کرتا ہے۔ زنک سپرم کو آکسیڈیٹو نقصان سے بھی بچاتا ہے۔

8. وزن میں کمی کے لیے

کیوی پھل (چائنیز گوزبیری) وزن میں کمی میں مفید ہے، اس میں کیلوریز کم ہوتی ہیں اور فائبرز اور پانی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جو وزن کم کرنے میں مددگار ہے۔ یہ اسنیک کے طور پر استعمال کرنے کے لیے بہترین پھل ہے۔ اس کا فائبری مواد ہاضمہ کو تیز کرتا ہے۔ کیوی ایک سائٹرس پھل ہے اور اس کا وٹامن C پیٹ کی چربی کو جلانے میں مدد دیتا ہے۔

9. کیٹو ڈائیٹ کے لیے

کیوی پھل کو کیٹو ڈائیٹ میں شامل نہیں کیا جا سکتا کیونکہ اس میں کاربس کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔

10. بالوں کے لیے

کیوی پھل (چائنیز گوزبیری) بالوں کی نشوونما کو فروغ دیتا ہے۔ کیوی پھل سر کی جلد کو موئسچرائز کرتا ہے اور سر کی خشکی اور ڈینڈرف کو روکنے کے لیے مشہور ہے۔ کیوی کے بیج اومیگا 3 پر مشتمل ہوتے ہیں جو بالوں کے follicles کو ضروری غذائیت فراہم کرتے ہیں اور بہتر نشوونما کو یقینی بناتے ہیں۔ کیوی پھل گنج پن سے بچاتا ہے کیونکہ اس میں زنک کی زیادہ مقدار ہوتی ہے جو بالوں کی نشوونما اور مضبوطی کو بڑھاتا ہے۔ کیوی کا عرق براہ راست بالوں پر لگایا جاتا ہے تاکہ سفید ہونے سے روکے۔

11. دماغ کی صحت کے لیے

کیوی پھل (چائنیز گوزبیری) دماغ کی صحت کو بہتر بنانے والا غذا ہے جو دماغ کی مجموعی صحت اور کوگنیٹو فنکشنز کو بہتر بناتا ہے۔ کیوی کے بیجوں میں اومیگا 3 دماغ کے خلیوں تک خون کی روانی کی حمایت کرتا ہے۔ کیوی وٹامن C میں مالا مال ہوتا ہے جو دماغ کے خلیوں کو نقصان پہنچنے سے روکتا ہے اور الزائمر بیماری کے خطرے کو کم کرتا ہے۔ کیوی دماغ کی یادداشت کو بھی بہتر بناتا ہے۔

12. حمل کے لیے

کیوی ایک غذائیت سے بھرپور غذا ہے جو حاملہ خواتین کو بہت سارے ضروری غذائیت فراہم کرتی ہے۔ کیوی وٹامن C اور آئرن سے مالا مال ہوتا ہے جو حاملہ خواتین کے لیے بہت ضروری ہیں۔ وٹامن C جسم میں آئرن کے جذب کو بہتر بناتا ہے اور خون کی خلیوں کی تعداد کو بڑھاتا ہے۔ فولیٹ جنین کو نیورل برتھ ڈیفیکٹس سے بچاتا ہے۔ کیوی کے بیجوں میں اومیگا 3 وقت سے پہلے پیدائش کو روکتا ہے۔

13. ذیابیطس کے مریضوں کے لیے

کیوی پھل (چائنیز گوزبیری) بلڈ شوگر لیول کو کم کرنے میں مددگار ہے۔ اس کا گلائسیمک انڈیکس بہت کم ہے جو ذیابیطس کے مریضوں کو ان کے بلڈ گلوکوز لیول کو کنٹرول کرنے میں مدد دیتا ہے۔ اس کا فائبری مواد ہاضمہ میں مدد دیتا ہے اور دوسری غذاؤں سے شوگر مالیکیولز کو توڑنے میں مدد کرتا ہے۔


14. آنکھوں کی صحت کے لیے

کیوی پھل (چائنیز گوزبیری) آنکھوں کی صحت کے لیے مفید ہے۔ کیوی میں وٹامن A کی موجودگی آنکھوں کی بینائی کو بہتر بناتی ہے اور مختلف آنکھوں کی بیماریوں جیسے کیٹریکٹس، میکولر ڈیجنریشن وغیرہ سے حفاظت کر سکتی ہے۔ کیوی پھل بینائی کے زوال کو روکتا ہے۔

15. بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنا

کیوی پھل (چائنیز گوزبیری) ہائی بلڈ پریشر (ہائپرٹینشن) کو کم کرنے میں مدد دیتا ہے۔ کیوی پھل سسٹولک اور دیاستولک بلڈ پریشر کو کم کرتا ہے۔ اس کے بایوایکٹو مواد بلڈ پریشر کو کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ ایک ہائی بلڈ پریشر والے شخص کو اپنے بلڈ پریشر کو کم کرنے کے لیے کم از کم تین کیویز کھانے چاہئیں۔

Kiwi Fruit For Fertility
Kiwi Fruit For Cancer

16. کینسر کے لیے

کیوی پھل (چائنیز گوزبیری) کینسر کے مریضوں کے لیے اچھا ہے کیونکہ یہ ٹیومر کی نشوونما کو کم کرنے میں مددگار ہے۔ کیوی آزاد ریڈیکلز سے لڑتا ہے جو DNA کو نقصان پہنچاتے ہیں اور مختلف قسم کے کینسر کا سبب بنتے ہیں۔

17. گردوں کے لیے

کیوی پھل (چائنیز گوزبیری) گردوں کی بیماریوں سے متاثرہ افراد کے لیے بدتر ثابت ہوا ہے۔ کیوی میں پوٹاشیم اور آکسالیٹس کی زیادہ مقدار ہوتی ہے جو گردوں سے فلٹر نہیں ہو پاتی اس لیے یہ گردوں کی صحت کو متاثر کرتی ہے اور گردے کی پتھری کا سبب بنتی ہے۔

18. سفید خون کے خلیات

کیوی پھل جسم میں سفید خون کے خلیات کی پیدائش کو فروغ دیتا ہے جو انفیکشنز کے خلاف دفاعی نظام کو مضبوط بناتا ہے۔ کم WBC کاؤنٹ والے لوگ کیویز کھا کر جلدی سے اپنی تعداد بڑھا سکتے ہیں۔

کیوی پھل کے ضمنی اثرات

کیوی پھل کچھ الرجک ردعمل اور سوجن کا سبب بن سکتا ہے۔

کیوی کی زیادہ مقدار کا استعمال الٹی یا دست لا سکتا ہے۔

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments