Skip to content

ایکی فروٹ کے 11 سے زائد زبردست صحت بخش فوائد اور غذائیت

  • by
super fruit to boost immunity

اکی فروٹ کو سائنسی طور پر Blighia sapida کے نام سے جانا جاتا ہے۔ اس کے دیگر عام نام انکی، اچی، اکی، اکی ایپل، یا آئی ہیں۔ اکی فروٹ کے اندر پیلا کریمی گودا ہوتا ہے جو کھانے کے قابل ہوتا ہے لیکن اس کے بیج کھانے کے قابل نہیں ہوتے۔ گودے کا ذائقہ میٹھا ہوتا ہے جس میں منفرد میوہ جات کا ذائقہ شامل ہوتا ہے۔ اس کا بیرونی چھلکا کھانے سے پہلے ہٹا دیا جاتا ہے

Aye

Summary

ایکی فروٹ کا آغاز مغربی افریقہ سے ہوا۔ ایکی (Blighia Sapida) جمیکا کا قومی پھل ہے۔ ایکی اور سالٹ فش کیریبین میں ایک مقبول ڈش ہے اور یہ جمیکا کی قومی ڈش بھی ہے۔ یہ ذیابیطس کے لیے مفید، مدافعتی نظام کو بہتر بنانے، جلد کے لیے اچھا، اور وزن کم کرنے میں مددگار ہے۔

ایکی فروٹ بالوں کی نشوونما کے لیے بھی کافی مؤثر ہے، دل کی صحت کو سپورٹ کرتا ہے، حمل کے لیے اچھا، ہاضمہ کو بہتر بناتا ہے، بلڈ پریشر کو ریگولیٹ کرتا ہے، ہڈیوں کو مضبوط بناتا ہے، اور انیمیا کا علاج کرنے کے لیے آئرن کا اچھا ذریعہ ہے۔

ایکی فروٹ کی غذائیتی معلومات

ایکی فروٹ کی فی 100 گرام خوراکی مقدار کے مطابق غذائیتی قدریں درج ذیل ہیں؛

  • کیلوریز: 152 کیلوریز فی 100 گرام
  • کاربوہائیڈریٹس: 1.5 گرام
  • چکنائی: 15.2 گرام
  • شوگر: 0.5 گرام
  • کولیسٹرول: 0 گرام
  • فائبر: 3.5 گرام
  • پروٹینز: 3 گرام

ایکی فروٹ کے وٹامنز اور معدنیات کی مواد

ایکی فروٹ کے فی 100 گرام میں وٹامنز اور معدنیات کی قدریں درج ذیل ہیں؛

  • وٹامن B1: 0.033 ملی گرام
  • وٹامن B2: 0.036 ملی گرام
  • وٹامن B3: 3.6 ملی گرام
  • وٹامن C: 29.2 ملی گرام
  • سوڈیم: 241 ملی گرام
  • کیلشیم: 58 ملی گرام
  • زنک: 0.9 ملی گرام
  • فولک ایسڈ: 5.2 ملی گرام
  • پوٹاشیم: 272 ملی گرام
  • فاسفورس: 98.4 ملی گرام

ایکی فروٹ میں موجود ان غذائی اجزاء کی بدولت یہ مختلف صحتی فوائد فراہم کرتا ہے، جیسے کہ دل کی صحت کو بہتر بنانا، ہڈیوں کو مضبوط کرنا، وزن میں کمی میں مدد دینا اور بلڈ پریشر کو معمول پر لانا

super fruit to boost immunity

ایکی فروٹ کے فوائد

1. ذیابیطس کے لیے مفید

ایکی فروٹ کا گلائسیمک انڈیکس کم ہوتا ہے اور اس میں شوگر کی مقدار بھی کم ہوتی ہے، اس لیے یہ ذیابیطس کے مریضوں کے لیے ایک اچھا انتخاب ہے۔ اس میں اینٹی ڈائیبیٹک خصوصیات پائی جاتی ہیں کیونکہ یہ فائبرز سے بھرپور اور کیلوریز میں کم ہوتا ہے۔ فائبرز خون میں گلوکوز کی سطح کو ترتیب دینے میں مددگار ہوتے ہیں اور یہ ذیابیطس کے لیے دوستانہ غذا ہیں۔ یہ خون میں شوگرز اور فیٹس کے شمولیت کو سست کر دیتے ہیں۔ ایکی فروٹ کے پوٹاشیم مواد سے ذیابیطس کی وجہ سے جسم کے ماس کا لٹکنا رکتا ہے۔

2. مدافعتی نظام کو بہتر بنا سکتا ہے

ایکی فروٹ ایپل مدافعتی نظام کو تقویت بخشتا ہے کیونکہ اس میں وٹامن سی کی بڑی مقدار موجود ہوتی ہے۔ وٹامن سی سفید خون کے خلیات کی پیداوار کو محرک کرتا ہے جو بدلے میں حملہ آوروں سے لڑتے ہیں اور ہمارے دفاعی نظام کو مضبوط بناتے ہیں۔ ایکی فروٹ میں اینٹی آکسیڈنٹس اور پولی فینولز دونوں پایا جاتا ہے جو آزاد ریڈیکلز سے لڑتے ہیں اور ان کے نقصان سے بچاتے ہیں اس طرح ہمارے مدافعتی نظام کو بہتر بناتے ہیں۔ پولی فینولک مرکبات بھی مدافعتی نظام کو مضبوط بنانے میں ملوث ہوتے ہیں۔

3. جلد کے لیے مفید

ایکی فروٹ ہماری جلد کی بناوٹ اور ٹون کو بہتر بناتا ہے۔ یہ وٹامنز کی اعلیٰ مقدار میں ہوتا ہے جو خوبصورت اور بے عیب جلد کے لیے شاندار ہیں۔ وٹامن سی UV کرنوں اور ان کے نقصان دہ اثرات سے جلد کی حفاظت کرتا ہے۔

  • داغ دھبے دور کرتا ہے
  • مہاسے اور مہاسوں کے نشانات کا علاج کرتا ہے۔
  • جلد کی ٹون کو فیئر بناتا ہے۔

ایکی کولیجن کی پیداوار کو بڑھاوا دیتا ہے جو جلد کو جوان اور چمکدار بناتا ہے۔

4. وزن میں کمی میں مددگار

ایکی ایک فائبر سے بھرپور پھل ہے جس میں فیٹ اور کولیسٹرول بالکل نہیں ہوتا۔ اس میں شوگر کی مقدار بھی کم ہوتی ہے جو اسے وزن کم کرنے کی خواہش رکھنے والوں کے لیے ایک اچھا انتخاب بناتی ہے۔ فائبر جسم میں فیٹ کے جذب کو کم کرتا ہے جس سے فیٹی ہونے سے روکتا ہے۔ ایکی فروٹ معدنیات اور وٹامنز سے مالا مال ہوتا ہے جو ڈائیٹنگ اور ورزش کے دوران جسم کو کافی توانائی فراہم کرتا ہے۔

5. بالوں کی نشونما کے لیے اچھا

ایکی فروٹ اینٹی آکسیڈنٹس اور وٹامنز سے بھرپور ہوتا ہے جو بالوں کی بیماریوں کے لیے بہت مفید ہیں۔ وٹامن B2 اور B3 بالوں کی نشونما کے لیے شاندار ہیں۔ یہ وٹامنز مضبوط اور صحتمند فالیکلز کی پیداوار کو فروغ دیتے ہیں۔ وہ خشکی اور ڈینڈرف کو بھی روکتے ہیں جس سے بالوں کا گرنا کم ہوتا ہے۔ زنک، ایکی فروٹ

میں موجود ایک اور جزو، بالوں میں پروٹین بنانے اور بالوں کی نشونما کو دوبارہ جلا بخشنے میں مدد دیتا ہے۔

6. دل کی صحت کے لیے معاون

ایکی فروٹ دل کی صحت کو سپورٹ کرتا ہے اور کارڈیوواسکولر بیماریوں کے خطرے کو کم کرتا ہے۔ ایکی فروٹ میں بہت سے مفید فیٹی ایسڈز جیسے کہ سٹیرک اور پالمیٹک ایسڈز ہوتے ہیں۔ یہ ایسڈز فیٹ کے طور پر کام کرتے ہیں جو LDL (بُری کولیسٹرول) کو کم کرتے ہیں۔ یہ ایسڈز خون کی نالیوں کی تنگی کو کم کرتے ہیں جس سے دل کی ناکامی اور سٹروک کا خطرہ کم ہوتا ہے۔ فائبر بھی فیٹ جلانے کے عمل میں مددگار ہے اور دل کی صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔

7. حمل کے لیے مفید

ایکی فروٹ حاملہ خواتین کے لیے محفوظ ہے کیونکہ یہ اینٹی آکسیڈنٹس اور ضروری غذائی اجزاء (معدنیات اور وٹامنز) سے بھرپور ہوتا ہے جو حمل کے دوران تھکاوٹ اور کمزوری سے لڑتے ہیں۔ اینٹی آکسیڈنٹس فری ریڈیکلز کو ختم کرتے ہیں اور بچے کو انفیکشنز سے بچاتے ہیں۔ وٹامن B (B1, B2 & B3) ایکی فروٹ میں کثرت سے پایا جاتا ہے جو بچے کی صحت مند نشوونما اور ترقی کو سپورٹ کرتا ہے۔ فائبری مواد حاملہ ماؤں میں قبض کو روکتا ہے۔

8. ہاضمہ میں بہتری

ایکی فروٹ ہاضمہ کی نالی یا گیسٹروانٹیسٹینل صحت کے لیے اچھا ہے۔ یہ فائبر اور پانی کی موجودگی کے ساتھ گیسٹرک صحت اور آنتوں کی حرکت کو بہتر بناتا ہے۔ فائبر م

یٹابولزم کو تیز کرتے ہیں اور ہاضمہ کی جلن کو دور کرتے ہیں۔ ایکی فروٹ قبض کے لیے مفید ہے کیونکہ یہ مل کو بھاری بناتا ہے اور جسم سے اس کے اخراج کو آسان بناتا ہے۔ فائبر اچھے گٹ بیکٹیریا کی نشوونما کو بھی سپورٹ کرتا ہے۔

9. بلڈ پریشر کو ریگولیٹ کر سکتا ہے

ایکی فروٹ ان لوگوں کے لیے اچھا انتخاب ہے جو ہائی بلڈ پریشر سے متاثر ہیں۔ یہ پوٹاشیم میں زیادہ ہوتا ہے جو ایک واسودیلیٹر کے طور پر کام کرتا ہے اور ہائی بلڈ پریشر کو کم کرتا ہے، جس سے ہائپرٹینشن اور ایتھروسکلروسس کا خطرہ کم ہوتا ہے۔ چونکہ ایکی فروٹ فائبر سے بھرپور ہوتا ہے، یہ (چکنائی کے مالیکیولز کو جذب کرتا ہے) اور کولیسٹرول کی سطح کو کم کرتا ہے، جو بدلے میں ہائی بلڈ پریشر کو کم کرتا ہے۔ پوٹاشیم خون کی vessels میں تناؤ کو بھی کم کرتا ہے۔

Best fruit to support heart health
Ackee good to fortify bones

10. ہڈیوں کو مضبوط بنا سکتا ہے

ایکی فروٹ میں کیلشیم، فاسفورس، اور آئرن جیسے مختلف معدنیات شامل ہیں۔ یہ تمام معدنیات ہڈیوں کی سالمیت اور کثافت کے لیے نہایت مفید ہیں۔ ہڈیوں میں کافی مقدار میں کیلشیم کی جمع ہونے سے وہ سخت اور مضبوط بنتی ہیں۔ فاسفورس ہڈیوں کو خراب ہونے سے بچاتا ہے۔ آئرن کی موجودگی ہڈیوں کے ماس اور کثافت کو بڑھاتی ہے۔

ان تمام معدنیات کی کمی سے ہڈیوں کا ڈھانچہ بگڑ سکتا ہے، آسٹیوپوروسس اور ہڈیوں کا نقصان ہو سکتا ہے۔

11. آئرن کا اچھا ذریعہ انیمیا کا علاج کرتا ہے

جسم میں آئرن کی کمی سے شدید کمزوری ہو سکتی ہے۔ ایک صحتمند جسم کو کافی مقدار میں آئرن کی ضرورت ہوتی ہے۔ ایکی فروٹ میں آئرن کی کافی مقدار موجود ہوتی ہے۔ آئرن ہیموگلوبن کا ایک جزو ہوتا ہے جو سرخ خون کے خلیات کی پیدائش کو سپورٹ کرتا ہے۔ اگر آپ کو انیمیا (آئرن کی کمی) ہے تو ایکی فروٹ آئرن کی ضروریات کو پورا کرنے میں مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔

ایکی فروٹ کے ضمنی اثرات

  • کچے ایکی فروٹ کا استعمال جمیکن وومٹنگ سکنیس نامی سنڈروم کا سبب بن سکتا ہے۔
  • کچا پھل الٹی، دورے، ہائپوتھرمیا، اور یہاں تک کہ موت کا سبب بھی بن سکتا ہے۔

ایکی فروٹ کے فوائد کے ساتھ ساتھ اس کے ضمنی اثرات کو بھی سمجھنا ضروری ہے تاکہ استعمال کے دوران احتیاط برتی جا سکے۔ ان

فوائد اور خطرات کے بارے میں آگاہی صحت کے بہتر انتخابات کرنے میں مدد دے سکتی ہے۔

ایکی فروٹ سے متعلق عمومی سوالات و جوابات

سوال 1: ایکی فروٹ کیا ہے؟
جواب: ایکی فروٹ، جسے سائنسی طور پر Blighia sapida کہا جاتا ہے، ایک ٹراپیکل پھل ہے جو مغربی افریقہ کا مقامی ہے اور جمیکا کا قومی پھل بھی ہے۔ ایکی اور سالٹ فش جمیکا کی قومی ڈش ہے اور یہ کیریبین میں بہت مقبول ہے۔

سوال 2: ایکی فروٹ کھانے کے کیا فائدے ہیں؟
جواب: ایکی فروٹ میں متعدد صحت بخش فوائد ہیں جیسے کہ:

  • ذیابیطس کے لیے مفید
  • مدافعتی نظام کو بہتر بناتا ہے
  • جلد کی صحت کے لیے اچھا
  • وزن میں کمی میں مددگار
  • بالوں کی نشونما کے لیے فائدہ مند
  • دل کی صحت کو بہتر بناتا ہے
  • حمل میں مفید
  • ہاضمہ کی بہتری
  • بلڈ پریشر کو ریگولیٹ کرتا ہے
  • ہڈیوں کو مضبوط بناتا ہے

سوال 3: ایکی فروٹ کے کوئی ضمنی اثرات ہیں؟
جواب: جی ہاں، ایکی فروٹ کے کچھ ضمنی اثرات بھی ہیں، خاص طور پر اگر کچا کھایا جائے:

  • کچے ایکی فروٹ کا استعمال جمیکن وومٹنگ سکنیس کا سبب بن سکتا ہے، جو الٹی، دورے، ہائپوتھرمیا اور موت کا سبب بھی بن سکتا ہے۔

سوال 4: ایکی فروٹ کو کیسے استعمال کرنا چاہیے؟
جواب: ایکی فروٹ کو پکا ہوا استعمال کرنا چاہیے تاکہ کسی بھی طرح کے ضمنی اثرات سے بچا جا سکے۔ یہ عام طور پر سالٹ فش کے ساتھ مل کر پکایا جاتا ہے اور کیریبین ڈشز میں استعمال ہوتا ہے۔

**سوال 5: ایکی فروٹ کو کیسے محفوظ کیا

جا سکتا ہے؟**
جواب: ایکی فروٹ کو فریج میں محفوظ کر کے زیادہ دنوں تک استعمال کیا جا سکتا ہے۔ یہ اہم ہے کہ فروٹ کو اچھی طرح سے دھویا جائے اور کچا نہ کھایا جائے تاکہ سلامتی یقینی بنائی جا سکے۔

یہ سوالات و جوابات ایکی فروٹ کے استعمال اور اس کے فوائد/ضمنی اثرات کے بارے میں بنیادی معلومات فراہم کرتے ہیں، جو صارفین کو اس پھل کے محفوظ اور مؤثر استعمال میں مدد دے سکتے ہیں۔

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments